Search found 48 matches

by becca
Wed Nov 17, 2004 5:38 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

wooodrow o how i have missed you

anyone want to get a sock a drink?
by becca
Wed Nov 17, 2004 5:05 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Sammy! There you are you bastard! Okay, give me that little shit woodrow right this cotton-picking minute!
by becca
Fri Nov 12, 2004 8:10 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

i am too depressed for this sock shit tonight my heart just isn't in it damn i don't even have the spirit for capital letters i thought that dragging becca out might cheer me up but no dice could my life really be falling apart?

fuck i am sorry to be a wet blanket

later
by becca
Fri Nov 12, 2004 8:05 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

whatever is right
by becca
Fri Nov 12, 2004 8:03 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Why thank you tisha i thought you'd never ask

actually i am having ashitty day

big fight at home

my spuse says I don't know him at all

and that he wants someone who will "get" him

i am officially off the wagon
by becca
Fri Nov 12, 2004 7:57 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

wait one cottonpicking moinute cowboy, youve been tailing a pro like kisty around like apuppydog for weeks and you call me to easy?
by becca
Fri Nov 12, 2004 7:42 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Hi cowboyfella

sure you can see my tits

just look down the front of my blouse
by becca
Fri Nov 12, 2004 7:38 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

What do you recommend, sailor?
by becca
Fri Nov 12, 2004 7:36 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Hello
by becca
Sat Oct 23, 2004 12:57 pm
Forum: Open Discussion
Topic: Married Horndogs
Replies: 26
Views: 3498

Oh my Gawd! A too Z. How ARE you? HAve you seen Glittery Clittery around at all. I miss her soooo much

Winky winky woo
by becca
Tue Sep 28, 2004 4:36 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Holy shit, Capn'!! Yahoo!! And just in time for happy hour!! I got a little behind here - got stuck actually getting work done...so I'll take two! Rian and Becca - you'll be back for ladies night, tonight, yeah? Around 9? Let me say it before one of those men do, your behind looks great in those sl...
by becca
Tue Sep 28, 2004 4:33 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Becca wrote: yeah I'm doin alright with this. I am starting to get a bit of a buzz going. Sammy, I think that once you get to know me you are going to like me. I don't doubt you... lets just say I was *surprised* to find out I was married.... just like Sensei is going to be *surprised* to find out ...
by becca
Tue Sep 28, 2004 4:12 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

yeah I'm doin alright with this. I am starting to get a bit of a buzz going. Sammy, I think that once you get to know me you are going to like me.
by becca
Tue Sep 28, 2004 3:54 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Jason. You are always so nice to me. I'll be okay. (sniff)

(dramatic pause)

Can I have another spritzer?

(dramatic pause)

And maybe a shot of Jaeger? Or are you not bartending any longer?
by becca
Tue Sep 28, 2004 3:43 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

becca wrote: THERE YOU ARE SAMTZU! I've been looking all over for you! Are you trying to AVOID me? Uhh... ohhh.... well, mmmm, hey, uh, lady . So, how ya' been? How's things? What have you been doing with yourself... actually, what have you been doing with Woodrow. He mentioned your name (talks in ...
by becca
Tue Sep 28, 2004 3:38 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

samtzu wrote:Sensei wrote:
I think woodrow has a little sock-STD, which again makes him perfect for that claptrap becca.
Aw, shit! What do you take for that? Tinactin?
Look Samtzu I don't want to make a scene in <I>here</I> but if I have to I will!
by becca
Tue Sep 28, 2004 3:36 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

THERE YOU ARE SAMTZU! I've been looking all over for you! Are you trying to AVOID me?
by becca
Tue Sep 28, 2004 2:46 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Whew. Thanks. I got to go look for Samtzu. See you later.
by becca
Tue Sep 28, 2004 2:31 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Sandwichman wrote:
becca wrote:Ooooh what's a girl gotta do to get a drink around here?
What you need? I am not really a bartender but I pretend to be one on the eplaya.

Jason
Thank you...white wine spritzer. Hmmmm. Do you know Samtzu, by any chance?
by becca
Tue Sep 28, 2004 2:27 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Ooooh what's a girl gotta do to get a drink around here?
by becca
Tue Sep 28, 2004 2:09 pm
Forum: Open Discussion
Topic: The Bar
Replies: 88940
Views: 7247997

Hey! Can socks drink in this bar? And has anyone seen my husband?
by becca
Mon Sep 27, 2004 4:42 am
Forum: Open Discussion
Topic: Wild Camp in search of Ho of any Nation
Replies: 17
Views: 2566

Re: NETHERLANDS>>>>

lol joel...see that was funny. but seriously, plenty of talking asses abound this place... *looks meaningfully at sensei and samfool* isnt that right fellas? Oh my gawd! Even us socks READ the damn threads before getting busy criticizing others. It's Samzilla's DONG who does the littlebitty talking...
by becca
Sat Sep 25, 2004 6:39 pm
Forum: Open Discussion
Topic: Wild Camp in search of Ho of any Nation
Replies: 17
Views: 2566

Re: Wild Camp in search of Ho of any Nation

Cum join our camp. Small, specially chosen group of Fredonia based movie makers, writers, and weird film entertainers seeking sexy Ho with improper qualifications and some personality to be a part of an even better year in 2005, a ridiculous concept from the get-go considering 04. Plenty of benefit...
by becca
Sun Sep 12, 2004 4:11 am
Forum: Stories
Topic: Sock Puppet Confession Booth
Replies: 121
Views: 23046

Hellooooooooo! Oh my gawd! I am still here and I think a lot of my fellow socks are too!

winky winky woo
by becca
Fri Aug 27, 2004 9:55 am
Forum: Open Discussion
Topic: GOOOOOD MORNING!
Replies: 844
Views: 113715

Sensei wrote:Anyone seen FrenchBlue lately? No? Wonder why?
oh my gawd! you are soooo wrong sensie, by the way are YOU hot? no I didnt think so
by becca
Thu Aug 26, 2004 12:02 pm
Forum: Open Discussion
Topic: GOOOOOD MORNING!
Replies: 844
Views: 113715

good morning you stud muffins and muffettes! Miss me?


winky winky wooo
by becca
Tue Aug 10, 2004 4:02 am
Forum: Stories
Topic: Sock Puppet Confession Booth
Replies: 121
Views: 23046

stuart wrote:
I may be a sock, but I am way hotter than you anyway
cites?
Oh my god! Stuart you are soooo funny. You know it's true so just stop it. Did I mention that you look kind of sexy in your little picture thing?

winky winky woo
by becca
Mon Aug 09, 2004 2:22 pm
Forum: Stories
Topic: Sock Puppet Confession Booth
Replies: 121
Views: 23046

DVD L*VE

Glittering Clitoris wrote:Your so sweet Sensei.

I think I like you too- but don't tell DVD!

He might get, you know, Jelous.
Hello Glittery. How are you? Are you still up for that three-way with DVD. I have a feeling that I'd like to get to know him...and you...better!

winky winky woo
by becca
Sat Aug 07, 2004 12:50 pm
Forum: Open Discussion
Topic: CRUSH THIS
Replies: 1470
Views: 201020

Re: fuck.

Brecca, We can be sock friends and have a threesome with DVD. I bet he's never had one. I don't hate all men- just most of them! They are so shallow. If I had a ugly avatar, I would never have had a PM sent to me. We are just more then a pretty avatar- we're people too damn it- I think? Yeah. I am ...
by becca
Sat Aug 07, 2004 10:57 am
Forum: Open Discussion
Topic: CRUSH THIS
Replies: 1470
Views: 201020

Rian Jackson wrote:
becca wrote:
well, my little sockmonkey friend, maybe you should get your alter ego to the playa and we'll tear it up there. We should get A II Z/ GlitClit too... i think the combination will be unstoppable. :wink:
Oh, we are so there and we are going to rawwkk. I'll talk to Alt-e today.

winky winky woo

Go to advanced search