The Bar... Volume#2

All things outside of Burning Man.
Post Reply
User avatar
Jewel***
Posts: 3913
Joined: Fri Oct 14, 2005 8:04 pm

Post by Jewel*** » Sun Oct 08, 2006 5:21 pm

Zulegoona wrote:Is a sock still a sock when it’s worn on the head like a Yakima ?
It's a Yamika (also spelled yarlmuka, or kippah, skullcap, whatever). Maybe you should ask jew boy. he might know better, but my answer is yes, it's still a sock.

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:23 pm

but apparently he went and bought a new sock...with no funny odor or holes!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Jewel***
Posts: 3913
Joined: Fri Oct 14, 2005 8:04 pm

Post by Jewel*** » Sun Oct 08, 2006 5:27 pm

who did? Zule? so is the new sock for his head or his foot? i'm soooooo confused.

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:30 pm

Im making sweet n spicey tea....anyone want some?
Image
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Jewel***
Posts: 3913
Joined: Fri Oct 14, 2005 8:04 pm

Post by Jewel*** » Sun Oct 08, 2006 5:36 pm

no thanks........but here, i found these ladies who'll take care of you.

Image

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:36 pm

So, as everyone is party'ing it down in San Fran decomp...whaaa


I guess I should be happy I didnt go...with this stupid f'n cold, driving back across the mt's would have blown my ear drums right outa my ears!
And my eyes would have ended up looking like marty feldmen's
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:37 pm

they look mean....no!
they're the kind that gives you castor oil...even though it dont do "SHIT" for your head!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
thisisthatwhichis
Posts: 3586
Joined: Thu Feb 09, 2006 6:18 pm
Location: Reno, NV

Post by thisisthatwhichis » Sun Oct 08, 2006 5:39 pm

I'll do a little sweet and spicy!!!

Image


Heya J***!!!!
TITWI

To be on the wire is life. The rest is waiting.
It's show time, folks.....Joe Gideon

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:41 pm

Image


You knw I actually let someone talk me into drinking that crap to induce my labor...what a horrible person...Im 9.1 months preggers, misserable,115 degree's outside, and I drank castor oil...WTF!!!

...well the only reason I didnt actually commit murder...was cause I DID go into labor and had my daughter bout' 10 hrs later...but that was sooooo bad!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Jewel***
Posts: 3913
Joined: Fri Oct 14, 2005 8:04 pm

Post by Jewel*** » Sun Oct 08, 2006 5:45 pm

i wouldn't be able to drink that shit. eeeewwwwww. i'd puke first, then during, then after..........

hey Fluffy!!!!

um, Pinemom....maybe we should look into some boobs like La Chica up there. one of hers would be great for both of mine. whatdaya think?

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:49 pm

Image

THIS is where I wish I was! with a certain someone!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:49 pm

yup you take the left...Ill take the right...then we would be perfect!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 5:52 pm

Yup sometimes the combination of spell check and dyslexia makes for some funny statements,....


How’s everyone tonight?

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:52 pm

Fluffy and I were commenting on the fact that"she" looks like a HE
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 5:56 pm

got f'n nasty head cold...Zule how's you doin?
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
thisisthatwhichis
Posts: 3586
Joined: Thu Feb 09, 2006 6:18 pm
Location: Reno, NV

Post by thisisthatwhichis » Sun Oct 08, 2006 5:57 pm

Fluffy <<<<hugs>>>> J***

Hi Zule!.... Doin great, the Rams won today...Yes!..... PMo, doesn't feel so hot tho........ she does sound cute all nasal-y tho... :lol:
TITWI

To be on the wire is life. The rest is waiting.
It's show time, folks.....Joe Gideon

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 6:00 pm

I’ve avoided getting a cold so far but working at a place that regularly swarms with school groups it’s probably just a mater of time before I get what ever is going around.

I'll bet she sounds kind of like a muppet

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 6:01 pm

I prefer to sound like Kermit...you can be Miss piggy Zule'y!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 6:04 pm

I could never pull off being so buxom, and my falsetto isn’t good enough either

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 6:06 pm

Can you beleive that gal was gonna try to sell her used sex toys? hahhaa I should go check ebay...OH shit...actually there alot of freaky perves out there....they might quadruple their investment!
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 6:15 pm

Looked like it must have been a sizable collection with that kind of investment

User avatar
Jewel***
Posts: 3913
Joined: Fri Oct 14, 2005 8:04 pm

Post by Jewel*** » Sun Oct 08, 2006 6:15 pm

always thinking pmom..........always thinking. maybe there's something you'd be interested in. maybe we should ask space momk for an inventory of goods...........i'm actually in the market for a :oops: just kidding! :D


going on an icecream break............later

Jew Boy
Posts: 80
Joined: Sat Oct 07, 2006 9:41 pm

Post by Jew Boy » Sun Oct 08, 2006 6:22 pm

I should wear a city in Washington on my head? Oy vey!
For this I left Poland?

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 6:26 pm

yeah, yeah ,no really it looked right to me when I posted it

User avatar
pinemom
Posts: 8280
Joined: Fri Feb 17, 2006 10:36 am
Location: Booby Bar 2007-2011
Contact:

Post by pinemom » Sun Oct 08, 2006 6:36 pm

hahhaaa...
Ok gang...Im gona brew up a cup of echincea tea, and try to get some rest!

Love to all!
Niter's...Pinemom
Names pinemom, but my friends call me "Piney".

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 6:40 pm

Have a good night Pinemom take care and get well,

User avatar
Zulegoona
Posts: 7097
Joined: Fri Sep 26, 2003 5:54 pm
Location: Saint Paul, MN

Post by Zulegoona » Sun Oct 08, 2006 6:51 pm

looks like everyone else has stepped out I might as well too,...Later

User avatar
Box Burner
Posts: 5785
Joined: Mon May 01, 2006 2:33 am
Location: Kentucky

Post by Box Burner » Sun Oct 08, 2006 7:10 pm

Damn! Some how I always just miss everyone.
Dance in the heart of chaos. . . . .

ὁ δὲ ἀνεξέταστος βίος οὐ βιωτὸς ἀνθρώπῳ
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --- Σωκράτης

.

Jew Boy
Posts: 80
Joined: Sat Oct 07, 2006 9:41 pm

Post by Jew Boy » Sun Oct 08, 2006 7:18 pm

I'm right on ya, BoxB!
For this I left Poland?

helitack
Posts: 4140
Joined: Sat Oct 16, 2004 10:00 pm
Burning Since: 2004
Location: A secret, undisclosed location in TexMexistan...

Post by helitack » Sun Oct 08, 2006 8:07 pm

So, I just get this call from a very nice dancer from Cheetah's, asks me to dinner, wants me to be a VIP guest at the club for the night tomorrow. I have to spend no money, it's on the house, it ain't Uber, whats a fella to do? Shit.
Actively helping President Trump build the wall

Winning hearts and minds in lovely TexMexistan...

Post Reply

Return to “Open Discussion”