by Mister Jellyfish Mister » Wed Mar 16, 2005 9:05 pm
German: Ich bin von belgischem annehmbarem und ich möchte den belgischen Kursteilnehmer behilflich sein, der, nach der Untersuchung des brennenden Mannes, interessiert ist, an zu beachten. Ich lebe in den Funken, Nevada, ungefähr 120 Meilen Süden der schwarzen Felsen-Wüste. Fühlen Sie frei, mir eine private Anzeige "P.M." zu schicken. Ich spreche nicht Flamen und ich verwende Babel Fischtechnologie, um zu übersetzen.
French: Je suis de décent belge et je voudrais être utile à l'étudiant belge qui, après avoir recherché l'homme brûlant, est intéressé à être présent. Je vis dans les étincelles, Nevada, environ 120 milles de sud du désert noir de roche. Sentez-vous libre pour m'envoyer un message privé "P.M.". Je ne parle pas flamand et j'emploie la technologie de poissons de Babel pour traduire.
English: I am of Belgian decent and I would like to be helpful to the Belgian student who, after researching Burning Man, is interested in attending. I live in Sparks, Nevada, about 120 miles south of the Black Rock Desert. Feel free to send me a private message "PM". I do not speak flemish and I am using Babel Fish technology to translate.
Art cred: Georgie Boy 2011: www.mutantvehicle.com/georgie_boy.htm ; Ein Hammer 2010; Fluffer 2009; Zsu Zsu 2008; U-Me 2007; Mantis 2006; MiniMan and Pikes Of Paranoia 2005; Time Machine Mutant Vehicle 2004. www.MutantVehicle.com