Hi all ppl from Holland,
After having visited BM in 2002, I want to revisit in 2004. This time I would like to set up a tiny theme camp, very loosely associated around some activities. One starting focus of ours are all the things you can do with a beamer, notebook and a camera: making interviews, questioning ppl about funny and serious topics, playing movies etc etc. So far we are 2 people, but my aim is to be with 4-6 ppl. If you are interested, plz contact me at [email protected] If you do not want to join, drop me a line anyway, maybe we can share/combine things anyway...
Greetings,
Hans Kennepohl
Amsterdam
Dutch burners?
Gezellig!
Hoi Hans,
Ik woonde 9 jaar in Amsterdam (op de Marnixplein). Ben Amerikaans, van LA. Ben terug in LA sinds 3 jaar, en het eerst wat ik deed toen ik terug kwam was naar BM! Er is eigenlijk een NL groepje die al een paar jaar gaat, waaronder Daniel (Dadara). Hi bouwde in 2002 de Fools Ark en vorig jaar 120 ofzo grijze mannetjes. Die werden natuurlijk verbrand.

Matt@Joycamp
Ik woonde 9 jaar in Amsterdam (op de Marnixplein). Ben Amerikaans, van LA. Ben terug in LA sinds 3 jaar, en het eerst wat ik deed toen ik terug kwam was naar BM! Er is eigenlijk een NL groepje die al een paar jaar gaat, waaronder Daniel (Dadara). Hi bouwde in 2002 de Fools Ark en vorig jaar 120 ofzo grijze mannetjes. Die werden natuurlijk verbrand.

Matt@Joycamp
- TawnyGnosis
hey there, I'm Belgian! Vlaamse eigenlijk, meer bepaald van Brugge. Ik kom deze zomer terug naar California(woonde er een jaar vorig jaar) en heb net mijn ticket voor BM gekocht. Het is de eerste keer dat ik ga en ik zou het best wel cool vinden om taalgenootjes tegen het lijf te lopen! Misschien kunnen mijn compaantje en ik onze tent opslaan bij jullie. cheeeeerz
heaven in your hands