miserable shower

All things outside of Burning Man.
User avatar
drutter
Posts: 198
Joined: Mon Sep 29, 2008 6:19 am
Location: Vancouver, BC, Canada

miserable shower

Postby drutter » Tue Aug 28, 2012 12:05 am

That was THE most miserable warm soapy relaxing shower I've EVER had. :cry:
Heavy on preparations, light on expectations.

User avatar
Ugly Dougly
Posts: 16605
Joined: Wed Sep 10, 2003 9:31 am
Burning Since: 1996
Location: San Jose, CA
Contact:

Re: miserable shower

Postby Ugly Dougly » Tue Aug 28, 2012 8:58 am

WTF are you posting from the playa???

User avatar
wh..sh
Posts: 2191
Joined: Wed Sep 07, 2011 4:16 pm

Re: miserable shower

Postby wh..sh » Tue Aug 28, 2012 9:51 am

drutter wrote:That was THE most miserable warm soapy relaxing shower I've EVER had. :cry:

hmmmm... okay

Ugly Dougly wrote:WTF are you posting from the playa???

UD, what are you still doing here?
In my world there's only legible and more legible.

-Bob

User avatar
drutter
Posts: 198
Joined: Mon Sep 29, 2008 6:19 am
Location: Vancouver, BC, Canada

Re: miserable shower

Postby drutter » Tue Aug 28, 2012 11:15 am

Ugly Dougly wrote:WTF are you posting from the playa???

No, I'm posting from my basement suite in Vancouver BC Canada, but thanks for rubbing it in even further!
Heavy on preparations, light on expectations.

User avatar
5280MeV
Posts: 488
Joined: Sun Nov 20, 2011 7:32 pm
Location: Nashville, TN

Re: miserable shower

Postby 5280MeV » Tue Aug 28, 2012 11:35 am

I hate having to shower inside.

All this sucks...

At least I get to burn shit tonight.
Image

User avatar
Ugly Dougly
Posts: 16605
Joined: Wed Sep 10, 2003 9:31 am
Burning Since: 1996
Location: San Jose, CA
Contact:

Re: miserable shower

Postby Ugly Dougly » Tue Aug 28, 2012 4:14 pm

Well, at least you're clean, Drutter, there's that, by golly.

Whooshter, I don't go to the playa unless I have a very good reason, and this year was kinda meh. Probably next year, though. What's your excuse, buddy? You're in Reno aren't you?

User avatar
Sail Man
Posts: 4515
Joined: Tue Sep 30, 2008 10:03 am
Burning Since: 2008
Camp Name: Kidsville: Delicious
Location: 20 Minutes into the Future

Re: miserable shower

Postby Sail Man » Wed Aug 29, 2012 1:01 pm

Dammit UD, if you go next year I may just have to figure out how to get my ass out there as well. I haven't seen a barbarian there for years :mrgreen:
Excuse me Ma'am, your going to feel a small prick.
_______________________________________

Algorithms never survive the first thirty seconds of patient contact

User avatar
Ugly Dougly
Posts: 16605
Joined: Wed Sep 10, 2003 9:31 am
Burning Since: 1996
Location: San Jose, CA
Contact:

Re: miserable shower

Postby Ugly Dougly » Wed Aug 29, 2012 3:06 pm

We just may arrange a return. Stay tuned, burners!


Return to “Open Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests